luni, 16 ianuarie 2017

Cãlãtorii tereștri în viitor au alt mod de locomoție.Mașina viitorului poate avea un motor care poate fi lãsat acasã alimentat la rețeaua electricã.Se deplaseazã Dronic primind energie virtualã de la relee care vor acoperi cu semnal energetic la fel ca ariile de telefonie mobilã.În deplasãrile intercontinentale energia virtualã se recepționeazã de la sateliți.
 Viitorul e mult mai comod și mai pe înțelesul tuturor.
 Succes !
 De sînt singurul care am ajuns în locurile pe unde trebuia sã meargã un Zeu ? Pentru vina cînd eram copil aveam imaginea unui lo pavat precum tabla de șah cu pãtrãțelele albe și alb-astre.Am primit un pachețel cu plastelinã cu culorile principale ,le-am amestecat continu și mi-a rezultat culoarea alb-astrã.Întotdeauna am vrut sã vãd ce e dincolo de cer,dincolo de alb-astru.
 Pentru prima oarã am vãzut filamentul unei lampe electrice cînd aveam 6 ani.Îl priveam și nu orbeam pentru cã lumina ochilor mei era mai puternicã ca lampa.Am urmãrit sursa de alimentare a lãmpii,stîlpul de iluminat,cablurile,comutatoru,și priza esteticã.
 Apoi am avut un magnet,un cubuleț de fier ce mã fascina cum magnetiza metalul feros.Nu a fost nimeni sã-mi explice fenomenul electronic,nu învãțau prea mult copii și adolescenții la acea vreme.
 Moneda era idealul lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu